A promóciós reklámtextilek olyan egyedi készítésű ruházati cikkek és kiegészítők, amelyeken egy cég logója és/vagy szlogenje látható. Ezek lehetnek pólók, sapkák, táskák, kabátok és egyéb ruhadarabok.
A környezetbarát reklámajándék nagyszerű módja annak, hogy népszerűsítsd márkádat, miközben a fenntarthatóság iránti elkötelezettségedet is megmutatod.
Egyedi reklámajándékok kiállításokra és rendezvényekre. Emblémázható reklámajándékok széles választékban, egészen a tollaktól a laptoptáskákig.
Céges ajándék kiválasztásánál, legyen szó akár alkalmazottainkról vagy üzleti partnereinkről, több cél is lebeghet szemünk előtt, amikor a tökéletes terméket keressük.
A szitanyomás egy olyan emblémázási technológia, amely segítségével egy- vagy többszínes logót is meg tudunk jeleníteni különböző termékeken.
A gravírozás már régóta jelen van különböző formákban, mi a gépi gravírozást használjuk, ami azt jelenti, hogy lézer segítségével kerül rá a termékre a kért logó. Az embléma beleég a termékbe így egy rendkívül tartós, jól látható és olvasható felirat, logó készíthető, szinte bármilyen anyagra.
Mi is az a tamponnyomás? A tamponnyomás egy gyakran alkalmazott technológia, hiszen gyors és kiváló munkát lehet vele végezni. A számos digitális technológia mellett, még mindig megállja a helyét ez a technológia, ugyanis egy- vagy többszínes grafikákat is hihetetlen hatékonysággal lehet megjeleníteni vele. A kért logót a nyomóformáról egy szilikon
A futóversenyek összehozzák a sportszerető embereket – neked pedig remek alkalmat adnak arra, hogy bemutasd a céged.
Fesztiválszezon, kézműves piacok, nyári táborok, sportesemények... a sort pedig még folytathatnánk. Helyette azonban nézzük inkább meg, milyen reklámajándékokkal érdemes előrukkolni a nyári szezonban!
Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat.
Összegyűjtöttük a reklámajándékozás adózásával kapcsolatos tudnivalókat, aktuálisan a jelenlegi, 2022-es évre vonatkozóan.
Sok olyan céges esemény van, amit már a szabadban is meg lehet tartani a szép tavaszi időben. Legyen szó akár csapatépítő programokról, kirándulásokról vagy éppen egy céges családi napról.
Emblémázott reklámajándékainkat szívesen használják neves orvosok és népszerű rendelőintézetek is.
Amikor promóciós termékekről van szó, manapság már nem elég egy egyszerű pult és az ingyenes termékek osztogatása, kell egy nagy csavar is, amivel emlékezetessé teszed az ajándékozást.
Manapság nehéz megtalálni a tökéletes ajándékot jó áron, viszont a Sparknál próbáljuk biztosítani ügyfeleink számára a különböző választási lehetőségeket. A termékek széles palettája megtalálható nálunk egészen a tollaktól az édességekig.
Milyen szempontok alapján határozhatjuk meg, kivel dolgozzunk együtt? Sokan tudják, hogy a reklámajándék a vállalati imázs, illetve a brandépítés céljából alkalmazott egyik leghatásosabb marketingeszköz. Viszont az már nem olyan egyértelmű, hogyan legyen nekünk is a legütősebb ez a marketing módszerünk. Szeretnénk a lehető legbiztosabb kezekben tudni ezt a feladatot, hogy
A kutatások azt mutatják, hogy az emberek 46%-a sokkal kedvezőbben ítéli meg a gyártót, ha a kapott promóciós termék környezetbarát.
Szeretnénk Önöket/Benneteket tájékoztatni, hogy a Spark Promotions Kft. idei utolsó munkanapja december 22.
A 2021-es év is megmutatta, amit már régóta tudunk: hogy a reklámajándékok nagyon hatékony marketingeszközök. Azonban a trendek, és a világ fejlődik: habár kedves gesztus, nem lehet mindig ugyanazokat a tollakat és jegyzettömböket adni az ügyfeleidnek.
Valljuk be őszintén, több év után nagyon nehéz valami újat, kreatívat kitalálni, úgyhogy azt gondoltuk, segítünk neked ezzel az 5+1-es karácsonyi ajándékötlet listával.
A meglepetés, az ajándékozás erejét nem szabad csak a szeretteinknek tartogatni - érdemes akár az új kollégákat egy „welcome” csomaggal meglepni vagy megajándékozni az év végi karácsony, illetve a jeles évfordulók alkalmával.
A cikkben megmutatjuk, hogyan tekerheted fel az eladást a maximumra, és miképp tematizálhatod a csomagjaidat.
Céges rendezvény fajtái, és a hozzájuk kapcsolódó ajándék ötletek a vendégek, illetve dolgozók számára. Hasznos tippek, tanácsok első kézből!
A tengerentúli kutatások azt mutatják, hogy azok az emberek, akik valamilyen promóciós terméket kaptak, 85%-ban együtt dolgoztak később az adott céggel.
Az etikus marketing nem (vagy nem csak) a terméket, szolgáltatást állítja a fókuszba, hanem egy társadalmi, környezeti problémát, amit meg akar oldani. Ez a probléma kapcsolódhat szorosan a márkához, de az is lehet, hogy a cégvezető érez személyes felelősséget egy-egy probléma iránt.
Az ajándékozás az üzleti életben főleg a pszichológiáról szól. Ha megajándékozunk valakit, akkor úgy érzi, neki is adnia kell valamit nekünk. Ez pedig később bizalmat teremt kettőnk között, és "a foglalkozás elérte célját": megszületik az üzlet.
Az ötlet, hogy megújítsuk irodánkat, már régen megfogalmazódott bennünk. A pandémiás időszakban zajló lezárások miatt pedig úgy gondoltuk, eljött a megfelelő idő valóra váltani az elképzeléseket, hiszen az időszakot fejlődésre szerettük volna fordítani, megerősödve szerettünk volna kijönni belőle.
Kedvező és kedvezőtlen változások egyszerre vannak, amit érdemes figyelembe venni a marketig kampányok tervezésénél, a beszerzések megvalósításánál.
A mai, digitalizált világban, amikor a határidők szabják meg az életünket (már iskolás korban is), felmerülhet a kérdés, hogy szükség van-e egyáltalán papíralapú határidő naplóra vagy falinaptárra - mikor minden elérhető online?
Emblémázott munkaruhákkal az élet számos területén találkozhatunk: gondoljunk csak a bolti dolgozókra, a vendéglátóipari dolgozókra, az építőmunkásokra vagy épp az iparban dolgozókra.