Manapság nehéz megtalálni a tökéletes ajándékot jó áron, viszont a Sparknál próbáljuk biztosítani ügyfeleink számára a különböző választási lehetőségeket. A termékek széles palettája megtalálható nálunk egészen a tollaktól az édességekig.
Milyen szempontok alapján határozhatjuk meg, kivel dolgozzunk együtt? Sokan tudják, hogy a reklámajándék a vállalati imázs, illetve a brandépítés céljából alkalmazott egyik leghatásosabb marketingeszköz. Viszont az már nem olyan egyértelmű, hogyan legyen nekünk is a legütősebb ez a marketing módszerünk. Szeretnénk a lehető legbiztosabb kezekben tudni ezt a feladatot, hogy
A kutatások azt mutatják, hogy az emberek 46%-a sokkal kedvezőbben ítéli meg a gyártót, ha a kapott promóciós termék környezetbarát.
Szeretnénk Önöket/Benneteket tájékoztatni, hogy a Spark Promotions Kft. idei utolsó munkanapja december 22.
A 2021-es év is megmutatta, amit már régóta tudunk: hogy a reklámajándékok nagyon hatékony marketingeszközök. Azonban a trendek, és a világ fejlődik: habár kedves gesztus, nem lehet mindig ugyanazokat a tollakat és jegyzettömböket adni az ügyfeleidnek.
Valljuk be őszintén, több év után nagyon nehéz valami újat, kreatívat kitalálni, úgyhogy azt gondoltuk, segítünk neked ezzel az 5+1-es karácsonyi ajándékötlet listával.
A meglepetés, az ajándékozás erejét nem szabad csak a szeretteinknek tartogatni - érdemes akár az új kollégákat egy „welcome” csomaggal meglepni vagy megajándékozni az év végi karácsony, illetve a jeles évfordulók alkalmával.
A cikkben megmutatjuk, hogyan tekerheted fel az eladást a maximumra, és miképp tematizálhatod a csomagjaidat.
Céges rendezvény fajtái, és a hozzájuk kapcsolódó ajándék ötletek a vendégek, illetve dolgozók számára. Hasznos tippek, tanácsok első kézből!
A tengerentúli kutatások azt mutatják, hogy azok az emberek, akik valamilyen promóciós terméket kaptak, 85%-ban együtt dolgoztak később az adott céggel.
Az etikus marketing nem (vagy nem csak) a terméket, szolgáltatást állítja a fókuszba, hanem egy társadalmi, környezeti problémát, amit meg akar oldani. Ez a probléma kapcsolódhat szorosan a márkához, de az is lehet, hogy a cégvezető érez személyes felelősséget egy-egy probléma iránt.
Az ajándékozás az üzleti életben főleg a pszichológiáról szól. Ha megajándékozunk valakit, akkor úgy érzi, neki is adnia kell valamit nekünk. Ez pedig később bizalmat teremt kettőnk között, és "a foglalkozás elérte célját": megszületik az üzlet.
Az ötlet, hogy megújítsuk irodánkat, már régen megfogalmazódott bennünk. A pandémiás időszakban zajló lezárások miatt pedig úgy gondoltuk, eljött a megfelelő idő valóra váltani az elképzeléseket, hiszen az időszakot fejlődésre szerettük volna fordítani, megerősödve szerettünk volna kijönni belőle.
Kedvező és kedvezőtlen változások egyszerre vannak, amit érdemes figyelembe venni a marketig kampányok tervezésénél, a beszerzések megvalósításánál.
A mai, digitalizált világban, amikor a határidők szabják meg az életünket (már iskolás korban is), felmerülhet a kérdés, hogy szükség van-e egyáltalán papíralapú határidő naplóra vagy falinaptárra - mikor minden elérhető online?
Te mit érzel, amikor ajándékot kapsz? Azt, hogy törődnek veled, szeretnek téged, megbecsülnek és gondolnak rád. Ezt az érzést adhatod át te is, amikor a kollégáidnak ajándékozol a cégnél.
Emblémázott munkaruhákkal az élet számos területén találkozhatunk: gondoljunk csak a bolti dolgozókra, a vendéglátóipari dolgozókra, az építőmunkásokra vagy épp az iparban dolgozókra.
Szerencsére nem csak fogyasztói oldalról történt zöld fordulat az elmúlt években: egyre több cégtulajdonos gondolja úgy, hogy felelős vezetőként fontos a környezetvédelem.
A reklámpóló egy olyan örökzöld slágertermék, ami előbb vagy utóbb minden cégtulajdonos fejében megfordul. Hiszen egyrészt mindenki hord pólót, másrészt kreatív felületet biztosít a márkaüzenethez, harmadrészt pedig mindenki számára jól látható, így a szélesebb közönség is megismerheti.
Ha már te is elgondolkodtál rajta, hogy a cégedet, vállalkozásodat valamelyik fesztiválon képviseltesd, akkor ez a cikk kifejezetten neked szól. Ugyanis körbejárjuk, hogy milyen "wow-faktoros" repi ajándékokat érdemes a fesztiválokon adni.
Csak kapkodjuk a fejünket, hogy idén mennyi remek sportesemény lesz: elég csak a futball EB - re vagy az Olimpiára gondolni. A múlt évben sajnos a koronavírus-járvány miatt ezek elmaradtak, de idén szerencsére bepótoljuk őket.
Munkahelyi képzések megvalósítása. Pályázat VEKOP-8.5.3-17-2018-00053
A céges ajándékozás az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy cégünket, termékünket vagy szolgáltatásunkat népszerűsítsük.