Ajándékozz értéket

Manapság nehéz megtalálni a tökéletes ajándékot jó áron, viszont a Sparknál próbáljuk biztosítani ügyfeleink számára a különböző választási lehetőségeket. A termékek széles palettája megtalálható nálunk egészen a tollaktól az édességekig.

Tovább…
Mi lehet az elvárás egy reklámajándék-ügynökségtől?

Mi lehet az elvárás egy reklámajándék-ügynökségtől?

Milyen szempontok alapján határozhatjuk meg, kivel dolgozzunk együtt? Sokan tudják, hogy a reklámajándék a vállalati imázs, illetve a brandépítés céljából alkalmazott egyik leghatásosabb marketingeszköz. Viszont az már nem olyan egyértelmű, hogyan legyen nekünk is a legütősebb ez a marketing módszerünk. Szeretnénk a lehető legbiztosabb kezekben tudni ezt a feladatot, hogy

Tovább…

10 környezetbarát reklámajándék ötlet az új évre

10 környezetbarát reklámajándék ötlet az új évre

A kutatások azt mutatják, hogy az emberek 46%-a sokkal kedvezőbben ítéli meg a gyártót, ha a kapott promóciós termék környezetbarát.

Tovább…

Ünnepi nyitvatartás

Ünnepi nyitvatartás

Szeretnénk Önöket/Benneteket tájékoztatni, hogy a Spark Promotions Kft. idei utolsó munkanapja december 22.

Tovább…

Ezek lesznek a legnépszerűbb reklámajándékok 2022-ben

Ezek lesznek a legnépszerűbb reklámajándékok 2022-ben

A 2021-es év is megmutatta, amit már régóta tudunk: hogy a reklámajándékok nagyon hatékony marketingeszközök. Azonban a trendek, és a világ fejlődik: habár kedves gesztus, nem lehet mindig ugyanazokat a tollakat és jegyzettömböket adni az ügyfeleidnek.

Tovább…

Karácsonyi ajándékötleteket keresel az ügyfeleid részére? Mutatunk tippet!

Karácsonyi ajándékötleteket keresel az ügyfeleid részére? Mutatunk tippet!

Valljuk be őszintén, több év után nagyon nehéz valami újat, kreatívat kitalálni, úgyhogy azt gondoltuk, segítünk neked ezzel az 5+1-es karácsonyi ajándékötlet listával.

Tovább…

Ünnepi ajándékcsomag ötletek kollégáknak

Ünnepi ajándékcsomag ötletek kollégáknak

A meglepetés, az ajándékozás erejét nem szabad csak a szeretteinknek tartogatni - érdemes akár az új kollégákat egy „welcome” csomaggal meglepni vagy megajándékozni az év végi karácsony, illetve a jeles évfordulók alkalmával.

Tovább…

4+1 tipp hogyan lendítsd fel az eladásokat az utolsó negyedévben

4+1 tipp hogyan lendítsd fel az eladásokat az utolsó negyedévben

A cikkben megmutatjuk, hogyan tekerheted fel az eladást a maximumra, és miképp tematizálhatod a csomagjaidat.

Tovább…

Céges rendezvény: ajándék ötletek vendégeknek, dolgozóknak

Céges rendezvény: ajándék ötletek vendégeknek, dolgozóknak

Céges rendezvény fajtái, és a hozzájuk kapcsolódó ajándék ötletek a vendégek, illetve dolgozók számára. Hasznos tippek, tanácsok első kézből!

Tovább…

Milyen marketing-hatásai vannak a reklámajándéknak?

Milyen marketing-hatásai vannak a reklámajándéknak?

A tengerentúli kutatások azt mutatják, hogy azok az emberek, akik valamilyen promóciós terméket kaptak, 85%-ban együtt dolgoztak később az adott céggel.

Tovább…

Reklámajándékozási etikett - 5 dolog, amit érdemes megfogadni

Reklámajándékozási etikett - 5 dolog, amit érdemes megfogadni

A reklámajándékra úgy kell gondolunk, mint egy promóciós termékre vagy egy céges image-építő eszközre. Ez azonban azzal is jár, hogy olyan jól használható ajándékokat kell adnunk, amely nem a fiókban végzi - hiszen ilyen esetben abszolút nem értékelhető a reklámhatás.

Tovább…

Hogyan támogasd reklámajándékokkal az etikus ügyeket?

Hogyan támogasd reklámajándékokkal az etikus ügyeket?

Az etikus marketing nem (vagy nem csak) a terméket, szolgáltatást állítja a fókuszba, hanem egy társadalmi, környezeti problémát, amit meg akar oldani. Ez a probléma kapcsolódhat szorosan a márkához, de az is lehet, hogy a cégvezető érez személyes felelősséget egy-egy probléma iránt.

Tovább…

Hogyan támogathatod az értékesítést ajándékokkal, és hogyan küldheted ki őket?

Hogyan támogathatod az értékesítést ajándékokkal, és hogyan küldheted ki őket?

Az ajándékozás az üzleti életben főleg a pszichológiáról szól. Ha megajándékozunk valakit, akkor úgy érzi, neki is adnia kell valamit nekünk. Ez pedig később bizalmat teremt kettőnk között, és "a foglalkozás elérte célját": megszületik az üzlet.

Tovább…