Termékek
Manapság nehéz megtalálni a tökéletes ajándékot jó áron, viszont a Sparknál próbáljuk biztosítani ügyfeleink számára a különböző választási lehetőségeket. A termékek széles palettája megtalálható nálunk egészen a tollaktól az édességekig.
Milyen szempontok alapján határozhatjuk meg, kivel dolgozzunk együtt? Sokan tudják, hogy a reklámajándék a vállalati imázs, illetve a brandépítés céljából alkalmazott egyik leghatásosabb marketingeszköz. Viszont az már nem olyan egyértelmű, hogyan legyen nekünk is a legütősebb ez a marketing módszerünk. Szeretnénk a lehető legbiztosabb kezekben tudni ezt a feladatot, hogy Tovább…
A kutatások azt mutatják, hogy az emberek 46%-a sokkal kedvezőbben ítéli meg a gyártót, ha a kapott promóciós termék környezetbarát. Tovább…
Szeretnénk Önöket/Benneteket tájékoztatni, hogy a Spark Promotions Kft. idei utolsó munkanapja december 22. Tovább…
A 2021-es év is megmutatta, amit már régóta tudunk: hogy a reklámajándékok nagyon hatékony marketingeszközök. Azonban a trendek, és a világ fejlődik: habár kedves gesztus, nem lehet mindig ugyanazokat a tollakat és jegyzettömböket adni az ügyfeleidnek. Tovább…
Valljuk be őszintén, több év után nagyon nehéz valami újat, kreatívat kitalálni, úgyhogy azt gondoltuk, segítünk neked ezzel az 5+1-es karácsonyi ajándékötlet listával. Tovább…
A meglepetés, az ajándékozás erejét nem szabad csak a szeretteinknek tartogatni - érdemes akár az új kollégákat egy „welcome” csomaggal meglepni vagy megajándékozni az év végi karácsony, illetve a jeles évfordulók alkalmával. Tovább…
A cikkben megmutatjuk, hogyan tekerheted fel az eladást a maximumra, és miképp tematizálhatod a csomagjaidat. Tovább…
Céges rendezvény fajtái, és a hozzájuk kapcsolódó ajándék ötletek a vendégek, illetve dolgozók számára. Hasznos tippek, tanácsok első kézből! Tovább…
A tengerentúli kutatások azt mutatják, hogy azok az emberek, akik valamilyen promóciós terméket kaptak, 85%-ban együtt dolgoztak később az adott céggel. Tovább…
A reklámajándékra úgy kell gondolunk, mint egy promóciós termékre vagy egy céges image-építő eszközre. Ez azonban azzal is jár, hogy olyan jól használható ajándékokat kell adnunk, amely nem a fiókban végzi - hiszen ilyen esetben abszolút nem értékelhető a reklámhatás. Tovább…
Az etikus marketing nem (vagy nem csak) a terméket, szolgáltatást állítja a fókuszba, hanem egy társadalmi, környezeti problémát, amit meg akar oldani. Ez a probléma kapcsolódhat szorosan a márkához, de az is lehet, hogy a cégvezető érez személyes felelősséget egy-egy probléma iránt. Tovább…
Az ajándékozás az üzleti életben főleg a pszichológiáról szól. Ha megajándékozunk valakit, akkor úgy érzi, neki is adnia kell valamit nekünk. Ez pedig később bizalmat teremt kettőnk között, és "a foglalkozás elérte célját": megszületik az üzlet. Tovább…