Miért jó választás a promóciós póló, és hogyan válasszuk ki az anyagát?

Miért jó választás a promóciós póló, és hogyan válasszuk ki az anyagát?

A reklámpóló egy olyan örökzöld slágertermék, ami előbb vagy utóbb minden cégtulajdonos fejében megfordul. Hiszen egyrészt mindenki hord pólót, másrészt kreatív felületet biztosít a márkaüzenethez, harmadrészt pedig mindenki számára jól látható, így a szélesebb közönség is megismerheti.

A reklámpóló egy olyan örökzöld slágertermék, ami előbb vagy utóbb minden cégtulajdonos fejében megfordul. Hiszen egyrészt mindenki hord pólót, másrészt kreatív felületet biztosít a márkaüzenethez, harmadrészt pedig mindenki számára jól látható, így a szélesebb közönség is megismerheti.

De milyen előnyei vannak még ezen túlmenően a reklám pólónak? Mi alapján válasszuk ki az anyagot, és egyáltalán hogyan készül egy ilyen póló? Ezt mutatjuk be a cikkben, részletesen.

A promóciós pólók előnyei

1. Költségkímélő, hosszantartó megoldás

Míg az egy vagy több színes direkt szitanyomással készülő termék sorozatgyártásban készül, mára már egészen a csúcstechnológiás, akár egyenként különböző kis szériás kép minőségű, digitális nyomással készülő megoldásokra is van lehetőség. A technológia rohamosan fejlődik és automatizálódik, mindezt költséghatékonyan lehet megoldani.

2. Rendkívül látványos

Maga a póló kvázi olyan, akár egy fehér vászon - így egy kis kreativitással emlékezetes dizájnt készíthetünk, aminek segítségével részletes márkaismertségre tehetünk szert.

Az emblémázáshoz először is látványtervet készítünk, a küldött anyagokból. Ezt követően vektorgrafikus-, vagy nagyfelbontású képként küldjük jóváhagyásra, majd a grafikától függően valamelyik a fent említett technológiával elkészítjük a pólókat.

3. Tartós

A korábban ismert és elavult transzfer matricák lekophatnak, a tollak kifogyhatnak, a jegyzettömb pedig előbb vagy utóbb megtelik, azonban egy jó minőségű póló akár hosszú évekig is kitart. Hozzávetőlegesen technológiától függően akár több év után kezdenek fakulni, heti többszöri használat mellett, így egy igencsak hosszú távú befektetésről beszélhetünk.

4. Kényelmes (?)

Az, hogy mennyire kényelmes leginkább rajtunk múlik. Ugyanis, ha kevésbé ideális anyagot választunk, akkor bizony kényelmetlen lehet, irritálhatja a bőrt, és a mosás is sok nehézséget okozhat.

Épp ezért felmerül az emberben a kérdés is, amiben a több mint 30 éves a tapasztalataink alapján számíthatnak ránk a Partnereink:

Milyen anyagot érdemes választani a reklám pólókhoz?

Vizsgáljuk meg a legnépszerűbb anyagokat részletesen is. Reméljük, hogy ezzel segíthetünk majd a döntésben.

#1 Pamut

A pamut egy természetes, kellemes viselet. Igaz, hogy az anyag gyűrődhet, viszont nagyon jó nedvszívó képességgel rendelkezik.

Az anyagnak két fő csoportját különböztethetjük meg:

  1. organikus vagy biopamut,
  2. illetve normál pamut

#2 Elasztán

Az elasztán rendkívül rugalmas anyag, jól színezhető. Többnyire más szálakkal keverve állítanak elő belőle ruházati termékeket. Nagyon sok ruha összetevői között fedezhető fel, hiszen formakövetőbbé és rugalmasabbá tesz sok más anyagtípust.

Vasalásnál azonban a viselőjének nagyon óvatosnak kell lennie, mivel az elasztán magas hőfokon hajlamos hirtelen zsugorodni.

#3 Poliészter

Jellemzően sportruházatok készülnek 100% poliészterből. Azonban gyakran keverik az anyagot pamuttal pólók és pulóverek előállításához. Mivel a kevert anyagból készült ruhák fokozottan szín- és formatartóak, kiválóan alkalmasak munkaruhának, vagy egyéb magas igénybevételnek kitett öltözetnek.

Összegzés, végső gondolatok

Láthatjuk tehát, hogy ha reklámajándékot keresünk, a póló szuper választás, hiszen időtálló, így hosszú távon nyújt kreatív felületet a márkaüzenethez. Ha Ön is szeretne egyedi tervezésű reklámpólót cégének, forduljon hozzánk bizalommal.