Gyakran Ismételt Kérdések
Az alábbiakban összefoglaljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és azokra adott válaszainkat:
1.) Viszonteladó vagyok, vásárolhatok Önöknél?
Vállalatunk egyedülálló üzletpolitikája szerint csak reklámajándék végfelhasználó cégeket szolgál ki.
2.) A weblapon lévő árak nettó árak?
Igen, áraink az ÁFÁ-t és az emblémázás költségeit nem tartalmazzák.
3.) Mi a minimális rendelési érték?
Emblémázott termék esetén nettó 25 000Ft, emblémázás nélküli termék esetén nettó 15 000 Ft.
4.) Milyen szállítási határidőkkel teljesítik a megrendeléseket?
Aktuális raktárbázis termékeket tartalmazó katalógusainkban megtalálható termékekből készletezünk Budapesten. Jelenlegi raktárkészleteinkről weblapunkon tájékozódhat. Emblémázás nélküli terméket 1-3 munkanapos szállítással tudunk teljesíteni, amennyiben a kívánt termék elérhető raktárunkban. Amennyiben a raktárkészletet meghaladó mennyiségre lenne szüksége, abban az esetben a beszállítási idő 2-3 munkanappal meghosszabbodik.
Emblémázott termék rendelése esetén a szállítási határidőt 5-7 munkanappal növekszik.
Természetesen vannak kivételes, egyedi esetek – keressen minket és lehetőségeinkhez mérten megoldjuk a felmerülő szállítási határidővel kapcsolatos kérdéseket.
Egyedi gyártásban készülő termékeink szállítási határidejéről, minden esetben értékesítő kollégáink adnak tájékoztatást.
5.) Milyen szállítási költségekkel számolhatok a kiszállítás során?
Nettó 200 000 Ft rendelési érték felett a termékeket Budapest területén díjtalanul szállítjuk ki.
Nettó 200 000 Ft alatti, ill. nem budapesti rendeléseket nettó 5000 Ft+áfa díj ellenében szállítjuk ki
6.) Személyesen lehetőségem van átvenni a megrendelt termékeket?
Természetesen, előre egyeztetett időpontban lehetőség van átvenni a terméket a 18. kerületben található raktárunkban.
7.) Hol tudom megnézni a kiválasztott termékeket?
Egyéni időpont egyeztetés után, értékesítő kollégáink felveszi Önnel a kapcsolatot és ezután a 13. kerületben található bemutatótermünkben lehetősége van megtekinteni termékeinket.
8.) Lehet eltérés a megrendelt és a szállított termékek mennyiségében és kivitelében?
A reklámajándék szakma európai gyakorlatának megfelelően a szállított és számlázott mennyiség +/- 5%-al eltérhet a megrendelt mennyiségtől.
A katalógusban szereplő színek indikatív jellegűek, a termék színárnyalata, kidolgozása eltérhet a katalógusban jelzettektől, illetve a korábban szállítottaktól.
9.) Hogyan tudok ajánlatot kérni Önöktől?
Weboldalunkon külön létrehozott ajánlatkérő menü működik. Válassza ki a kívánt terméket, majd kattintson az „Ajánlatot kérem nagy mennyiségre, emblémázva gombra”. Ezután a termék belekerül az ajánlatkérő kosárba. Ezután folytathatja a nézelődést honlapunkon. Amennyiben befejezte ajánlatkérését a weblap tetején a kosárra kattintva, majd a személyes adatok kitöltése után megírhatja nekünk egyedi kérdéseit/kéréseit. Kollégánk 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy minél pontosabb és kedvezőbb ajánlatot tudjunk küldeni Önnek.
10.) Mit írjak az ajánlatkérés menüpontban található „szöveges üzenet” rovatba?
emblémázott termékek rendeléséhez kapcsolódóan:
- hova és milyen méretben szeretné a logót
- hány színnel szeretné az emblémát
szállítással kapcsolatos kérdések:
- mikorra szeretné megkapni a terméket
- hova kell szállítanunk a terméket
egyéb Ön által fontosnak tartott kérdések
11.) Miért minket válasszon?
Profi csapatunk teljes körű támogatást és komplex kiszolgálást nyújt ügyfelei számára. Nem találja a megfelelő reklámtárgyat terméke/szolgáltatása promotálására? Gondolkodjunk együtt és hozzuk ki a legtöbbet vállalkozásából! Kreatív divíziónk, rugalmas üzletkötőink, saját tulajdonban lévő emblémázó üzemünk és megbízható fuvarszolgálataink mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az ötlettől a kivitelezésen és a leszállításon keresztül minden munkafolyamatot a leghatékonyabban kezeljünk. Nálunk a legfontosabb az elégedett ügyfél!