Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban összefoglaljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és azokra adott válaszainkat:

1.)  Viszonteladó vagyok, vásárolhatok Önöknél?

Vállalatunk egyedülálló üzletpolitikája szerint csak reklámajándék végfelhasználó cégeket szolgál ki.

2.)  A weblapon lévő árok nettó árak?

Igen, áraink az ÁFÁ-t és az emblémázás költségeit nem tartalmazzák.

3.)  Mi a minimális rendelési érték?

Emblémázott termék esetén nettó 30 000Ft, emblémázás nélküli termék esetén nettó 15 000 Ft.

4.)  Milyen szállítási határidőkkel teljesítik a megrendeléseket?

Aktuális raktárbázis termékeket tartalmazó katalógusainkban megtalálható termékekből készletezünk Budapesten. Jelenlegi raktárkészleteinkről weblapunkon tájékozódhat.  Emblémázás nélküli terméket 1-3 munkanapos szállítással tudunk teljesíteni, amennyiben a kívánt termék elérhető raktárunkban. Amennyiben a raktárkészletet meghaladó mennyiségre lenne szüksége, abban az esetben a beszállítási idő 2-3 munkanappal meghosszabbodik.

Emblémázott termék rendelése esetén a szállítási határidőt 5-7 munkanappal növekszik.

Természetesen vannak kivételes, egyedi esetek – keressen minket és lehetőségeinkhez mérten megoldjuk a felmerülő szállítási határidővel kapcsolatos kérdéseket.

Egyedi gyártásban készülő termékeink szállítási határidejéről, minden esetben értékesítő kollegáink adnak tájékoztatást.

5.)  Milyen szállítási költségekkel számolhatok a kiszállítás során?

Nettó 200 000 Ft rendelési érték felett a termékeket Budapest területén díjtalanul szállítjuk ki.

Nettó 200 000 Ft alatti, ill. nem budapesti rendeléseket nettó 5000 Ft+áfa díj ellenében szállítjuk ki

6.)  Személyesen lehetőségem van átvenni a megrendelt termékeket?

Természetesen, előre egyeztetett időpontban lehetőség van átvenni a terméket a 18. kerületben található raktárunkban.

7.)  Hol tudom megnézni a kiválasztott termékeket?

Egyéni időpont egyeztetés után, értékesítő kollegáink felveszi Önnel a kapcsolatot és ezután a 13. kerületben található bemutatótermünkben lehetősége van megtekinteni termékeinket.

8.)  Lehet eltérés a megrendelt és a szállított termékek mennyiségében és kivitelében?

A reklámajándék szakma európai gyakorlatának megfelelően a szállított és számlázott mennyiség +/- 5%-al eltérhet a megrendelt mennyiségtől.

A katalógusban szereplő színek indikatív jellegűek, a termék színárnyalata, kidolgozása eltérhet a katalógusban jelzettektől, illetve a korábban szállítottaktól.

9.)  Hogyan tudok ajánlatot kérni Önöktől?

Weboldalunkon külön létrehozott ajánlatkérő menü működik. Válassza ki a kívánt terméket, majd kattintson az „Ajánlatot kérem nagy mennyiségre, emblémázva gombra”. Ezután a termék belekerül az ajánlatkérő kosárba. Ezután folytathatja a nézelődést honlapunkon. Amennyiben befejezte ajánlatkérését a weblap tetején a kosárra kattintva, majd a személyes adatok kitöltése után megírhatja nekünk egyedi kérdéseit/kéréseit. Kollegánk 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy minél pontosabb és kedvezőbb ajánlatot tudjunk küldeni Önnek.

10.)  Mit írjak az ajánlatkérés menüpontban található „szöveges üzenet” rovatba?

emblémázott termékek rendeléséhez kapcsolódóan:

  • hova és milyen méretben szeretné a logót
  • hány színnel szeretné az emblémát

szállítással kapcsolatos kérdések:

  • mikorra szeretné megkapni a terméket
  • hova kell szállítanunk a terméket

egyéb Ön által fontosnak tartott kérdések

11.)  Miért minket válasszon?

Profi csapatunk teljes körű támogatást és komplex kiszolgálást nyújt ügyfelei számára. Nem találja a megfelelő reklámtárgyat terméke/szolgáltatása promotálására? Gondolkodjunk együtt és hozzuk ki a legtöbbet vállalkozásából! Kreatív divíziónk, rugalmas üzletkötőink, saját tulajdonban lévő emblémázó üzemünk és megbízható fuvarszolgálataink mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az ötlettől a kivitelezésen és a leszállításon keresztül minden munkafolyamatot a leghatékonyabban kezeljünk. Nálunk a legfontosabb az elégedett ügyfél!