Business Superbrands díj 2021-ben is

Business Superbrands díjat nyert a Spark Promotions immár ötödszörre, 2021-ben is

Business Superbrands díjat nyert a Spark Promotions immár ötödszörre, 2021-ben is

Minősített minőség: elismerés a legkiválóbb márkáknak

Idén tizenhetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Számunkra a kitüntetés azért különösen megtisztelő, mert az elmúlt év minden szempontból rendkívüli volt, az ágazatunk számára különösen nehéz, melyben mégis megállta a vállalatunk a helyét. Büszkék vagyunk rá, hogy egy rendkívüli évben rendkívüli teljesítmény születhetett, melyet a zsűri Business Superbrands díjjal értékelt. Az elismerés megerősítés számunkra, hogy a Spark Promotions egy generációkon átívelő jövőt álló vállalkozás.

BUSINESS SUPERBRANDS PROGRAM

Idén tizennégy éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

KIVÁLASZTÁS

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé.

Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

IDÉZETEK

“A Superbrands díj legnagyobb erőssége, hogy nem az önjelöltek versenye. Itt valóban minden márka megmérettetődik, ami számít. A szervezők évről évre nagyon sok munkát végeznek annak érdekében, hogy ez a díj a fogyasztók számára orientációt jelentsen. Ez elismerés egyszerre a márkatulajdonosok, a márkaépítők és a fogyasztók számára. Ezt pedig nem egy zárt kör, hanem egy tényleges szakértői bázis ítéli oda.  Gratulálok.”

Barna Tamás

Republic Group ügyvezető igazgató

„A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között. A web2 korában a fogyasztónak sokkal több eszköze van arra, hogy a márkarengetegben eligazodjon, egy klikkeléssel márkákat emelhet fel a semmiből és márkákat dönthet porba. Ezért napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia, és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik.”

Fekete Zoltán

Magyar Márkaszövetség főtitkára

„A Superbrands díj ma már széles körben ismert a márkák és fogyasztóik, vásárlóik között egyaránt. Sok cég éveken keresztül, folyamatosan megkapta ezt az elismerést, bizonyítva a piacon és önmagának is tevékenységének sikerességét, a jó minősége fenntartásának képességét. Egyszerre sok szempontnak kell megfelelni ehhez, a szűkebb szakmaiaktól kezdve a nagyon különböző ügyfelek szubjektív megelégedettségéig. A díjazottakra sokan és sokszor mondták, hogy »ez szuper«, mielőtt megkapták a SUPERBRANDS kitüntetést. És aki többször is elnyerte, az igazán megérdemli a vásárlók bizalmát.”

Dr. habil. Vass László

CSc., rector emeritus, főiskolai tanár Budapesti Metropolitan Egyetem, a Superbrands elnöke