Business Superbrands díj 2024-ban is

Business Superbrands díj 2024-ban is

Business Superbrands díjat nyert a Spark Promotions immár hetedszerre, 2024-ben is

Minősített minőség: elismerés a legkiválóbb márkáknak

Idén is odaítélte a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjat a Spark Promotions-nek.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Büszkék vagyunk rá, hogy egy rendkívüli évben rendkívüli teljesítmény születhetett, melyet a zsűri Business Superbrands díjjal értékelt. Az elismerés megerősítés számunkra, hogy a Spark Promotions egy generációkon átívelő jövőt álló vállalkozás.

BUSINESS SUPERBRANDS PROGRAM

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

KIVÁLASZTÁS

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé.

Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

IDÉZETEK

„Azt várjuk a márkáktól, hogy jól láthatóan, a szükségleteinknek megfelelően, magas minőségi tartalommal feleljenek meg várakozásainknak. Ezt azonban egyre nehezebb teljesíteni, mert az elmúlt év nem a korábbi normalitáshoz való visszatérésről, hanem a bizonytalanságokból fakadó kihívások növekedéséről szólt. Az infláció, a költségek növekedése, a fogyasztók jövedelmének és vásárlási szándékainak alakulása, a cégek alkalmazkodási készsége és erőforrásainak állapota és ebben a helyzetben a marketing stratégiai kommunikációs képessége, mind nagyon fontos dimenziói a márka sikerességének. Már nagy eredmény a márka presztízs veszteség nélküli fennmaradása is. Az igazán szuperek még ebben a nehéz helyzetben is meg tudják tartani fogyasztóik különböző szegmenseit.” – Dr. habil. Vass László rector emeritus, főiskolai tanár, Budapesti Metropolitan Egyetem, a Superbrands Szakértői Bizottság elnöke